Демонстрации на ученически проекти в Деня на отворени врати в ТУЕС

28 Apr 2016 17:12 | Ралица Жикова (Administrator)

По време на първия Ден на отворени врати в ТУЕС на 23 април 2016 г. няколко стотин души посетиха училището и се запознаха с начина на обучение и успехите на неговите възпитаници. Демонстрациите, организирани от настоящи и завършили ученици и преподаватели от ТУЕС, бяха основната част от програмата на събитието.


Посетителите на кабинета по Компютърни мрежи се запознаха с обучението по специалността и видяха демонстрации по мрежи от настоящи и завършили ученици. Учениците от ТУЕС традиционно заемат призовите места в Националното състезание по мрежи, което се организира във ФМИ на Софийския университет.


В 26-ти кабинет бяха проведени демонстрации по Електронни елементи, Аналогова схемотехника, Импулсна и цифрова схемотехника, в които ученици показваха на посетителите работа с осцилоскопи, наблюдение на токови и аналогови сигнали.

 

В демонстрациите по програмиране бяха представени успешни ученически софтуерни проекти. На място имаше както настоящи, така и завършили ученици от ТУЕС, които отговаряха на въпросите на посетителите за обучението по специалността „Системно програмиране“.


Екипът на единственото ученическо състезание по програмиране HackTUES представи резултатите от проведените две състезания в училището.


В демонстрациите по вградени микроконтролери ученици от различни класове представиха свои проекти. Сред тях беше и екипът, който се класира в челната шестица в Европейското университетско рали за автомобили, управлявани с вграден микропроцесор в Германия - Renesas MCU Car Rally 2016.


Работата на мини-автомобилът, с който отборът участва в ралито, беше представена в кабинета по роботика. Там беше демонстрирана и работата на двата робота, с които отборът по роботика се представи на международното състезание по роботика  BotBall2016 във Виена в рамките на Европейска конференция по образователна роботика ECER 2016




 

АЗТУЕС беше сред организаторите на Деня на отворени врати в ТУЕС.